Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

29χρονη αθλήτρια Ολυμπιακών Αγώνων είναι παρθένα!

 
Έχει κορμάρα, αφού είναι αθλήτρια των Ολυμπιακών Αγώνων, (συμμετείχε σε αυτούς που έγιναν το 2008) έχει ματάρες και ωραίο χαμόγελο… Είναι 29 χρονών αλλά είναι παρθένα!
Αυτό είναι το δράμα της Lolo Jones, αθλήτριας του στίβου, η οποία εξομολογείται πως το να μην έχεις κάνει ποτέ στην ζωή σου sex είναι πιο δύσκολο από την σκληρή προπόνηση που απαιτείται για την συμμετοχή σε Ολυμπιακούς Αγώνες.
Η 29χρονη από την Louisiana αποκάλυψε σε συνέντευξή της ότι δεν μπορεί να βρει άντρα επειδή είναι παρθένα!
Η Lolo, η οποία θα προσπαθήσει να προκριθεί τον Ιούνιο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες που θα γίνουν φέτος στο Λονδίνο, τόνισε πως «Όταν ήμουν 22 και 24 ετών δεν είχα πρόβλημα που ήμουν παρθένα. Όμως από τα 24 έως και τα 29 μου έγινε ένας εφιάλτης… Με κατακρίνουν πολύ και τα αγόρια δεν ασχολούνται μαζί μου όταν μάθουν πως δεν έχω κάνει ποτέ σεξ. Πιστεύω επίσης πως οι αντιλήψεις που έχω για διάφορα ζητήματα δεν τους αρέσουν».
Μάλιστα μέσα στην απελπισία της όπως η ίδια αποκάλυψε, έχει περάσει ώρες ολόκληρες στο ίντερνετ προσπαθώντας να «ψαρέψει» άντρα τουλάχιστον από εκεί…
Σοκ προκάλεσε ότι πριν από λίγο καιρό η αθλήτρια είχε ανακοινώσει μέσω Twitter στους 55.000 fans της ότι είναι παρθένα!
http://www.star.gr/Pages/Athlitika.aspx?art=108785&artTitle=29chroni_athlitria_olympiakon_agonon_einai_parthena

Σχόλιο διαχειριστή:Πού καταντήσαμε!Να θεωρείται η παρθενιά κάτι το παράλογο σε τέτοια ηλικία!Θου Κύριε!!
​​

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου