|
Фωτογραφία: EPA
|
Η κυβέρνηση του Κουβέιτ ανήγγειλε νομοσχέδιο, το οποίο επιβάλει τη θανατική ποινή για την βλασφημία των θείων.
Σύμφωνα με αυτό το
νόμο ο άνθρωπος, ο οποίος προέβη σε ενέργεια, που κρίνεται υβριστική προς τα
θεία, μπορεί να φυλακιστεί για πέντε χρόνια και να του επιβληθεί μεγάλο
πρόστιμο, όμως εάν αυτό επαναληφθεί τότε ο κατηγορούμενος μπορεί να
εκτελεστεί.
Στο Κουβέιτ, όπως και στην Αίγυπτο, επεκτείνεται η επιρροή των ισλαμιστών και μετά τις επαναστάσεις της «αραβικής άνοιξης» η νέα κυβέρνηση της χώρας επιδιώκει να καταστήσει αυστηρότερη την τιμωρία για την βλασφημία των θείων.
Στο Κουβέιτ, όπως και στην Αίγυπτο, επεκτείνεται η επιρροή των ισλαμιστών και μετά τις επαναστάσεις της «αραβικής άνοιξης» η νέα κυβέρνηση της χώρας επιδιώκει να καταστήσει αυστηρότερη την τιμωρία για την βλασφημία των θείων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου