Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Διαβολικοί

Хантсвилл техас сша смертная казнь смертельная инъекция смертный приговор

Фωτογραφία: EPA

Η κυβέρνηση του Κουβέιτ ανήγγειλε νομοσχέδιο, το οποίο επιβάλει τη θανατική ποινή για την βλασφημία των θείων.

Σύμφωνα με αυτό το νόμο ο άνθρωπος, ο οποίος προέβη σε ενέργεια, που κρίνεται υβριστική προς τα θεία, μπορεί να φυλακιστεί για πέντε χρόνια και να του επιβληθεί μεγάλο πρόστιμο, όμως εάν αυτό επαναληφθεί τότε ο κατηγορούμενος μπορεί να εκτελεστεί.
Στο Κουβέιτ, όπως και στην Αίγυπτο, επεκτείνεται η επιρροή των ισλαμιστών και μετά τις επαναστάσεις της «αραβικής άνοιξης» η νέα κυβέρνηση της χώρας επιδιώκει να καταστήσει αυστηρότερη την τιμωρία για την βλασφημία των θείων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου