Σχόλιο στην ανάρτηση
"Νικόλαος Σωτηρόπουλος, Ο
περιβόητος αφορισμός μου"
Τον πάντη ανυπόστατο από πλευράς κανονικού δικαίου
αφορισμό αλλά και ολότελα άδικο από πλευράς ορθοδόξου χριστιανικού ήθους ικανός
αριθμός εκκλησιαστικών αξιωματούχων αλλά και λοιπών κληρικών και λαικών τον
αγνόησε,αγνοεί και θα αγνοεί όπως επιτάσσουν το δίκαιο και η αλήθεια των
πραγμάτων και η φωνή της ορθοδόξου συνειδήσεώς τους.
Με πολλή χαρά
γίναμε μάρτυρες μέσω του διαδικτύου της προσφάτου μεταβάσεως του εκλεκτού
θεολόγου κ.Νικολάου Σωτηρόπουλου στο Αγρίνιο κατόπιν κανονικής αδείας και
ευλογίας του σεπτού ποιμενάρχου Αιτωλοακαρνανίας Κοσμά που πληροφορεί αξίως τη
διακονία του όπου και απήυθυνε λόγο πνευματικής οικοδομής στο λαό του Θεού. Το
άκρως θλιβερό εν προκειμένω συνίσταται στη διαιώνιση της κραυγαλέας αδικίας προς
το πρόσωπο του δεινού θεολόγου και φιλολόγου που πληροί πολλής δυσθυμίας τις
ψυχές των μελών του εκκλησιαστικού πληρώματος. Γιατί η παράταση της αδικίας
τραυματίζει βάναυσα το εκκλησιαστικό ήθος και τραυματίζει το κύρος της
διοικούσας Εκκλησίας.
Ας προσευχηθούμε με θέρμη ούτως ώστε να αρθεί
πάραυτα ο επαίσχυντος αφορισμός που ναι μεν δεν έχει κανονική ισχύ αλλά
διαταράσσει την εκκλησιαστική ενότητα και αποξενώνει το πλήρωμα της Εκκλησίας
από κάποιους ταγούς της που αποδεικνύονται υπηρέτες της επάρατης
σκοπιμότητας.
Ας τολμήσει ο παναγιότατος πατριάρχης
Κωνσταντινουπόλεως να αποκαταστήσει την αδικία. Έτσι θα χαρεί ο ουρανός και θα
καταισχυνθούν οι δαίμονες!Αμήν!
Λ.Ν.
Λ.Ν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου