Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Κατάνυξις: Μπουτάρης: Να μοιραστούμε τα κέρδη με τους Τούρκου...

Κατάνυξις: Μπουτάρης: Να μοιραστούμε τα κέρδη με τους Τούρκου...: Μπουτάρης: Να μοιραστούμε τα κέρδη με τους Τούρκους  Είναι καλύτερο να πάρεις το 50% από κάτι, παρά το 100% από το τίποτα, είπε ο ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου