Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Ενοριακή ζωή - Άγιος Δημήτριος Πειραιώς: Ντροπή να νοιώθεις όταν αμαρτάνεις, μη ντρέπεσαι ό...

Ενοριακή ζωή - Άγιος Δημήτριος Πειραιώς: Ντροπή να νοιώθεις όταν αμαρτάνεις, μη ντρέπεσαι ό...:  Yπάρχουν δύο πράγματα η αμαρτία και η μετάνοια. H αμαρτία είναι τραύμα η μετάνοια φάρμακο. Οπως ακριβώς για τά σώματα υπάρχουν φάρμακ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου